بی‌ارزشی

رییس مستقیمم اوکراینیه و دو هفته یه بار باهاش جلسه دو‌نفره دارم. اون از باباش می‌گه که همون هفته اول حمله روسیه به اوکراین، برگشته اونجا که اگه لازمش داشتن اسلحه دست بگیره ولی چون سنش بالاست فرستادنش خونه. من از بابام‌اینا می‌گم که هنوز نتونسته‌م براشون فیلترشکن بریزم و هیچکدومشون بلد نیستن با تور و پراکسی کار کنن، شبی دو شبی یه بار ده دقیقه می‌تونن از یه سوراخی وصل شن به من و خبر بدن که زنده‌ان. اون از تجمع‌های آخر هفته تورنتو می‌پرسه، من از خرسون که آزاد شده. اون از دست سازمان ملل حرص می‌خوره، من از دست رسانه‌های خارجی.

این وسط یه سری محمدقاسم و مشکات‌الزهرا هم از موشک خوردن بابای اون و تیر خوردن دوستای من خوشحالن، که به خدا اگه شما فهمیدین فازشون چیه و چی به اونا می‌ماسه، ما هم فهمیدیم.

۱۲ لایک
۲۷ آبان ۱۰:۵۰ مهدیار پردیس
بهشون دستور رسیده اینجا حق با متجاوزه و قربانی تقصیر خودش بوده که لباس تحریک‌آمیز پوشیده!
منتها حواسشون نیست که با همین منطق می‌شه حق رو به صدام و یزید هم داد! ولی خب حتماً در جواب میگن #این_فرق_داره که خب فرقش رو مطمئنم خودشون هم نمی‌دونن!

جان انسان ارزون‌تر از بستنی.

۲۸ آبان ۱۱:۰۵ ع . شکیبا
سلام
حالا چرا از اون دید نگاه می گنی؟
نگاه بهتر اینه که اون تو کشورش جنگه میره باباش میره کمک . شما تو کشورت جنگه طرف تروریست ها رو می گیری ؟!

اعضای یک خانواده ممکنه با هم اختلافاتی داشته باشند و بگو مگو کنند ولی وقتی یک دزد یا شرور یا دشمن به خونه شون حمله کنه دیگه اختلافات رو میذارن کنار و فقط با دشمن و دزد و شرور میجنگن. این خیلی منطق خوبیه.

سلام،

خب دقیقا الان مردم دارن همین کار رو می‌کنن دیگه. منم غیر از این نگفتم. :)
چون شما مثال خانواده دوست داری، این مثال تقدیم شما. مادرمون ازدواج مجدد کرده، شوهر جدیدش دست بزن داره، براش هوو آورده، پولاشو خرج هوو‌ها و معشوقه‌هاش می‌کنه، به بچه‌هاش می‌گه شما مدیون منید چون خرجیتونو دادم و حق ندارید برید دنبال زندگی خودتون. آب خونه‌مون قطع شده، درختای حیاط خونه‌مون خشک شده، نون نداریم بخوریم، خونه داره روی سرمون فرو می‌ریزه، ولی شوهر جدیده هر چی درمیاریم رو بر‌می‌داره می‌بره مسجد محله که براش گلدسته طلا بسازن. چند تامون فرار کردن و موفق شدن برن یه شهر دیگه تا دستش بهشون نرسه، چند تامونم همون اول از خونه انداخته بیرون، بی‌خانمان و آواره شده‌ن. وقتی یکیمون ناحق و ناجوانمردانه مرد، دیگه به این‌جامون رسید، ما هم اختلافامونو کنار گذاشتیم و افتادیم دنبال کارای طلاق. یه کم سخته، تهدیدمون کرده به این‌که می‌کشدمون و چون ولی دممون هست زندانم نمی‌ره، ولی مادرمونو خیلی بیشتر از اون دوست داریم که به این تهدیدا وقع بنهیم.

۲۸ آبان ۲۳:۴۰ ع . شکیبا
تو مغزت خرابه
من هر چی می نویسم که یه کم اصلاح بشه نمیشه .

پس تو طرف آمریکا و تروریست ها هستی . باشه
آمریکا که هیچ غلطی نکرده ، منافقین هم نکردند، تروریست ها هم نمی کنند .

این فتنه جمع میشه ولی روسیاهی می مونه به زغال.

به قول خودت که در اون نظر قبلی ۰واب دادی شما حامی تروریست ها باش ولی باید جوابگوی خون این همه نیروی انتظامی و بسیجی و افراد بی گناه باشی. هرکس حمایت کنه در خون اونها شریکه .

هر زمان شما جوابگوی خون سارینا اسماعیل‌زاده بودی و نونت رو نزدی توی خون پونه گرجی بذاری دهن بچه‌ت، من رو ببند وسط میدون آزادی به طرفم تیر جنگی بزن.

 سلام و درود ویژه دو نونه از طرف چند خانواده شهید تقدیم به شما. ^-^

۲۹ آبان ۱۱:۵۸ ع . شکیبا
آ این کلیپ مادر سارینا . یعنی شما از مادرش دلسوزتری ؟!

روایت مادر سارینا اسماعیل زاده از سقوط دخترش از پشت بام:
من مادر سارینا اسماعیل زاده هستم. بچه من از پشت بام افتاده و هرچی تو فضای مجازی میگن دروغه.

https://www.mehrnews.com/news/5607185

ضمنا این ادبیات و طرز حرف زدن قشنگ نشون دهنده شخصیت نویسنده شه. که نون تو خون کسی میزنی و به بچه ات میدی . این اتهامه و روز قیمات باید جواب بدی.

ا، خدا به ما رحم کرد شما تازه به قیامت اعتقاد داری. هم جای خدا می‌شینی حکم می‌دی، هم از دروغ و ریا دفاع می‌کنی، هم نون تو خون بچه و نوجوون می‌زنی...خدا رحم کرد واقعا. اگه اعتقاد نداشتی چی می‌شد. چه پتانسیل‌ها شکوفا می‌شد. خدایا شکرت که به ما رحم کردی. :)

۲۹ آبان ۲۲:۵۲ ع . شکیبا
ما به قرآن و قیامت و شهدا ایمان داریم که در این زمینه کار می کنیم.
شمایی که ایمانتون رو گم کردی و دنبال شیطان و رسانه های دروغگوی غربی و منافقین افتادی .
یعنی خیال می کنی مریم رجوی و توله سگ شاه یا مصی علی نژاد شیطان صفت به بهشت میرن و شما را هم با خودشان می برند ؟!
ان ربک لبالمرصاد
رحمی که خدا بهت کرده اینه که فعلا بهت فرصت داده و منو هم کرده مامورت تا راهنماییت کنم.
اگه این فرصت رو از دست بدی اون وقت می بینی که خدا به حامیان باطل رحم نمی کنه.



اجازه بده کمی با انقلاب 57 و شعار‌های انقلابی آشنات کنم هموطن. در انقلاب قبلی مردم شریف ایران خطاب به شاه فریاد می‌زدن «ما می‌گیم خر نمی‌خوایم پالون خر عوض می‌شه» و اشاره به این داشتن که ما شاه رو نمی‌خوایم، شاه نخست‌وزیر رو عوض می‌کنه. حالا همین شعار رو باید به گوش شما فرو کرد. 


مردم دارن فریاد می‌زنن از روی کار آوردن آخوند و سید به جای آدم کاربلد بیچاره شدیم، شما فکر می‌کنین راه حلشون اینه که پالون خر رو عوض کنن، برن سروقت بابایی که اسم حزبش «مجاهدین اسلام»ه. 
هیچ‌کس در سراسر این کره خاکی این‌قدر که کاربران بسیجی در فضای مجازی به رجوی اینا اعتبار می‌دن، نه اعتنا می‌کنه نه اهمیت می‌ده. اینا یک بار فراخوان دادن سرجمع پونزده نفر رو تونستن جمع کنن تو فرانسه. مسخره‌ی خاص و عام شدن. ولی شما همچنان مشغول اعتبار‌بخشی کاذب به اینایی. چه بسا همین کامنتای شما رو فاکتور کنن برن دنبال بودجه و حمایت مادی، بگن ببینین ما رعشه به اندام جبهه انقلاب انداختیما.

رضا پهلوی هم (که من به جای شما رسم مسلمونی رو به جا میارم و بهش فحش نمی‌دم، ایشالا که شما هم راهنمایی بشی و سیره امامان رو پیشه کنی با این همه ادعای طبق طبقِ مسلمونی و فرستاده‌ی خدا بودن) به همین ترتیب. شما یه شاه مقدس درست کردی گذاشتی اون بالا، تاجشو برداشتی عمامه گذاشتی سرش، بعد فکر می‌کنی مردم دارن تو خیابون کشته می‌شن که عمامه رو بردارن تاج بذارن سر یارو، باز زندگیشونو حرومِ بردگی یه حاکم تام الاختیار بکنن. حالا اصلا رضا پهلوی نهایت فعالیتی که کرده این بوده که چهل سال منتظر مونده ملت بریزن بیرون، هر بار بدو بدو بره مصاحبه کنه که بله ما حمایت می‌کنیم، آفرین به مردم ایران. چشم بسته غیب گفتی رضا. خسته نباشی حقیقتن! این‌قدر که شما بهش اعتبار می‌دی و فکر می‌کنی عرضه داره که جمعیتی رو رهبری کنه، مادرش بهش بها نمی‌ده.

شما خیلی حس کاره‌ای بودن داری، من به نظرم میاد که شبهه برات ایجاد شده باشه که دروازه بهشت رو داده‌ن دست شما، هر کی رو خواستی راه بدی هر کی رو خواستی لگد بزنی بندازی بیرون. آخرین آدم معروفی که من یادمه چنین توهمی برش داشته بود، ابن ملجم مرادیه. اون بزرگوار هم خیلی ادعاش می‌شد که من ته مسلمونی‌ام و خدا منو فرستاده اسلام رو نجات بدم. ما هم تهش می‌دونیم سرنوشتش چی شد (شاید شما ندونی البته: سر نماز جماعت رفت شمشیر زد به فرق امام علی، چون مطمئن بود اسلام این‌جوری نجات پیدا می‌کنه. بعد هم امام علی بخشیدش، گفت اگر قصاصش کردین شما هم فقط حق دارین یه ضربه بهش بزنین، امام حسن هم با یه ضربه قصاصش کرد).
کاش می‌شد من شما رو بوکمارک کنم، اون دنیا دنبالت بگردم ببینم سرنوشت خودت چی می‌شه با این همه ادعایی که ریختی تو جیبت می‌بری این‌ور اون‌ور. اگه قرار بود پس‌گردنی‌ای، چیزی بابت جای خدا نشستن و حکم دادن واسه این و اون از باری تعالی دریافت کنی، اون لحظه که ضربه اصابت می‌کنه حضور داشته باشم. خوبیش این بود که اگه قرار بود منو بندازن جهنم هم شما می‌تونستی ببینی سرنوشت من چی‌ می‌شه، هر دومون یه closure مناسب برای این تعاملی که بینمون رخ داد دریافت می‌کردیم. افسوس که نمی‌شه.

خانواد‌ه‌های شهید همچنان سلام‌های ویژه و دو نونه خدمت شما دارن. ^_^

۳۰ آبان ۱۰:۴۱ ع . شکیبا
این چرت و پرت ها نشان دهنده تفکر ضعیف و پراکنده نویسندشه. شاید اینطوری مخاطبین وبلاگت هم شما رو بهتر بشناسند.

شما که فرق شاه و رهبر و ولایت فقیه رو نمیدونی و دوران الآن را را با زمان شاه ملعون مقایسه میکنی سخته هدایت کردن و نصیحت کردن.

شما به پسر شاه اهانت نمی کنی چون مسلمونه اما به رهبر این مملکت و به شیخ و سید اهانت میکنی . عجب رعایت ادب و احترامی !

ضمنا خانواده شهدا تا جایی تا جایی که ما می دونیم و می بینیم بیشتر طرفدار انقلاب و رهبر و خط شهدا هستند . اگر این کار رو نکنن که خون شهید خودشونو پایمال کردن. چون همه شهدا در وصیت نامه ها و نوشته ها و گفته هاشون سفارش کردن که پیرو رهبر باشید و ولایت فقیه رو تنها نگذارید.

ای بابا. من که اسم وبلاگم رو نذاشته‌م شهدا، از خون و دین مردم برای خودم کره بگیرم. ادعای مسلمونی دو آتیشه و کلیددار پل صراط بودنم نکردم. شما گفتی نسخه اصلی اسلام دستته قراره باهاش بری بهشت، ما هم باید پیروت باشیم. وقتی مسلمونیِ اونی که علم و کتل دستش گرفته و به مسلمونیش می‌نازه این‌جوریه، کسی به منی که ادعایی ندارم کاری نداره. الان که دقت می‌کنم شاید خدا منو فرستاده که شما رو با اسلام آشنا کنم. :)


پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :

لا تَسُبُّوا الشَّیطانَ و تَعَوَّذُوا بِاللّه ِ مِن شَرِّهِ .
به شیطان ناسزا مگویید ، بلکه از شرّ آن به خدا پناه برید .

( کنز العمّال : ۲۱۲۰)


پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :

لا تَسُبُّوا الناسَ فَتَکتَسِبُوا العَداوةَ بَینَهُم .

به مردم ناسزا مگویید که با این کار در میان آنها دشمن پیدا مى کنید .

( الکافی : ۲/۳۶۰/۳)


نهج البلاغة :امام على علیه السلام آنگاه که شنید گروهى از یارانش به شامیان ناسزا مى گویند فرمود :
 إنّی أکرَهُ لَکُم أن تَکُونُوا سَبّابِینَ ، و لکِنَّکُم لو وَصَفتُم أعمالَهُم و ذَکَرتُم حالَهُم ، کانَ أصوَبَ فی القَولِ و أبلَغَ فی العُذرِ ، و قُلتُم مَکانَ سَبِّکُم إیّاهُم : اَللّهُمَّ احقُنْ دِماءَنا و دَماءَهُم .حدیث و فِی نَقْلٍ : کَرِهتُ لَکُم أن تَکُونُوا لَعّانِینَ شَتّامِینَ .
 من خوش ندارم که شما ناسزا گو باشید، بلکه اگر اعمال و رفتار و موقعیت [باطل] آنها را خاطرنشان کنید ، مؤثّرتر و در بیان عذر و حجّت رساتر و قانع کننده تر باشد . به جاى ناسزا گفتن به آنها ، بگویید : خدایا! خونهاى ما و آنان را حفظ کن .در نقلى دیگر آمده است : من خوش ندارم که شما لعنتگر و دشنام گو باشید .
( نهج البلاغة : الخطبة ۲۰۶ - شرح نهج البلاغة : ۳/۱۸۱ )

هیچ‌کجاش نگفته نگاه کنید اگه طرف مسلمون بود نگید ...سگ، اگه مسلمون نبود هر چی به ذهنتون رسید بهش بگید. این‌که شما فکر می‌کنی من فحش نمی‌دم چون طرف مسلمون‌زاده‌ست نشون می‌ده چقدر ناآگاهی. نه برادر، من فحش نمی‌دم چون والدینم منو مودب بار آورده‌ن، چون "خدا بنده‌ی بددهن نمی‌خواد". :)
من دیگه بحث رو از این پیچیده‌تر نمی‌کنم، شما همین مبانی اولیه اسلام (۱) رو تمرین کردی برگرد، با هم اسلام پیشرفته و آز اسلام رو هم دوره می‌کنیم. به خدا توکل کنی زود راه میفتی. دست امام کاظم (که به کظم غیظ و خویشتنداری معروفه) به طور خاص و ویژه یار شما باد:)

خانواده‌های شهید نظر شما در مورد خودشون رو دریافت کردن و همچنان بر ارائه سلام ویژه و خاص به شما تاکید داشتن. ^-^

۳۰ آبان ۱۹:۳۷ مهدیار پردیس
استادی داشتیم سر کلاس جمله‌ای در رابطه با ظلم ناپذیری گفته بود، چندی بعد اطلاعات برای توضیحات احضارش کرده بود و سندشونم وویس دانشجوی خودشیرینی وسط کلاس بود.
استاد ما گفته بود اینجا توی این تشکیلات نهج‌البلاغه دارید؟ بیارید برام. اونم رفته بود سراغ خطبۀ مشخصی و نشونشون داده بود، واو به واو عین حرفی بود که سر کلاس زده بود، حتی یک واژه پس و پیش نبود. گفته بود: ببینید اون دانشجو که تکلیفش مشخصه و چون بهش نمره ندادم خواسته حال منو بگیره و برای همین اولش که گفتم «مولایم علی می‌فرماد» رو عمداً ضبط نکرده اما شماها چقدر کلاهتون پس معرکه است که تشخیص ندادید این جملۀ همون امامیه که یه عمره ادعای شیعه بودنش رو دارید!
حالا این، حکایت دوستانیه که با بددفاع کردنشون زحمتِ ما رو کم می‌کنن و گل به خودی می‌زنن!

 فکر کنم باگشونو پیدا کردیم. اینا از اصول دین پریده‌ن، تو قسمت جهاد دین فرود اومده‌ن. اون دین چیه و آورنده‌ش کی بوده و پیشوایانش کی هستن خیلی مهم نیست، تو علی‌الحساب این قلم رو بگیر هر کاری ما کردیم رو توجیه کن که واسه اسلام بوده. بعدا بهت توضیح می‌دیم اسلام واقعی چیه. 

به طور جدی و صددرصد مجاهدین از طرف آخوندها تقویت میشن، سالهای سال مجاهدین لولوخرخره شدن برای مردم که آخوندها بگن اگه ما بریم اینا میان اما هم #مریم_رجوی_گوه_خورد‬⁩ و هم آخوندها غلط کردن. ما نه آخوند میخواهیم و نه مجاهدین رو
‏فکر کنم این دو رو هممون توش اتفاق نظر داریم

من اصلا متوجه نمی‌شم چرا باید این توی گزینه‌ها باشه.یعنی تصور می‌کنن کسی اون بیرون هست، دنبال این‌که یه حکومت اسلامی رو بندازه بیرون، یه حکومت اسلامی دیگه رو بیاره تو؟ :|

اگه حجاب اجباری و از جلو نظام و لباس شخصی مسلح می‌خواستیم که همین الانشم داشتیمش. مریضیم بیفتیم یه عده رو از فرانسه هلک هلک وارد کنیم همین حرکتای اینا رو انجام بده؟ :|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پلاکت پیشرفته: https://t.me/commaButBetter
دستچین از بلاگستان
آرشیو دست‌چین
نور خدا
سیاه و سفید
مغازه‌ی خودکشی
عشق، زخمِ عمیقی که هرگز خوب نمی‌شه...
رقص ناامیدی
آب جاری
If Social Media Hosted a Party
کادر درمان
دوستت دارم پس به تو آسیب میزنم
تماشاگر
باز و بسته کردنِ یک در
پینوکیو
People help the people
رنج «سکوت» : اقلیت بودن
تگ ها
بایگانی
پیشنهاد وبلاگ
رویاهای کنسرو شده
روزهای زندگی یک مسافر
نیکولا
پرسپکتیو
حبه انگور
اعترافات یک درخت
میلیونر زاغه نشین
از چشم ها بخوانیم
درامافون
جیغ صورتی
خودکار بیک
خیالِ واژه
در گلوی من ابرِ کوچکی‌ست
هذیانات
کافه کافکا
برای هیولای زیر تختم
پنجره می چکد
در من نهفته گویا، یک دایناسور خوب!
زلال؛ مثل چشمه، مثل اشک
آشتی با دیونیسوس
دامنِ گلدارِ اسپی
همیشه تنها
کوچ
بوسیدن پای اژدها
هویج بنفش
حمیدوو برگ بیدوو
اوایل کوچک بود
آراز غلامی
Meet me in Montauk
یادداشت های یک دختر ترشیده
Mahsa's moving castle
تویی پایان ویرانی
قالب: عرفان و جولیک بیان :|