دیگه کافیه.

:)

۳۱ لایک
:) بسیار شاد
۱۹ آبان ۱۳:۱۲ هلن پراسپرو
مبارکه :)))))))))))))))))))))))
خوبه! (: .
۱۹ آبان ۱۳:۲۹ دُردانه ‌‌
من متوجه نشدم چی کافیه؟ سکوت؟ رنج؟ دوری؟
۱۹ آبان ۱۳:۴۹ اگنس ••
هولوووو لوووو
چی مبروک ؟؟؟
چی شده؟؟؟
اومدین ایران ؟
۱۹ آبان ۱۴:۱۸ بَلـ ـوط
Yesss ^_^

درود بر تو که پلاکت وار بازآمدی :)
۱۹ آبان ۱۴:۲۵ شلغم لبو زاده
سلام به پلاکت
زنده باد رنگی رنگی
:))))
۱۹ آبان ۱۴:۴۷ . عارفه .
@دُردانه
@زری
نمی‌بینید؟! خونه‌ش رنگی شده. :)
۱۹ آبان ۱۴:۵۸ سرکار علیه
هوراااااااا ^^
فقط هلاک هوش اون دسته از دوستان هستم که می تونن بفهمن این "دیگه کافیه" به چی اشاره داره:دی
من تا همه ی کامنت ها رو بالا پایین نکردم و یه نگاه به سر در وبلاگ ننداختم و دوباره برنگشتم روی کامنت ها, نفهمیدم دیگه چی کافیه :))
۱۹ آبان ۱۵:۵۳ رویای نیمه شب پاییز
Return to HOME!
۱۹ آبان ۱۶:۵۱ Parissa Kalaee
وای پلاکت عزیز دلم :******************
۱۹ آبان ۱۸:۱۹ دامنِ گلدار
عرض کنم که دم صبحی که عنوان رو دیدم ترسیدم گفتم چی شده؟ چی کافیه؟ بعد با چسم‌نبمه‌باز دیدم لبخند گذاشتی، بعد دیدم ملت تبریک میگن، بعد تازه فهمیدم قالب رنگی شده! به نگاه کردم دیدم اسمش هم شده دوباره پلاکت! برگشتم تو پنل دیدم همونجا هم اسمش پلاکت بوده و بنده نفهمیدم اصلا. یا خیلی کند از خواب بیدار شدم، یا هیچوقت انگار تغییر نام در ناخودآگاهم‌ اعمال نشده بوده! :دی
پس مبارکه، شاد باش و شاد زی :))
۱۹ آبان ۱۸:۴۱ واران ..
خدا رو شکر حالت خوبه 😍😍😍😍😍
خدا رو هزار مرتبه شکر

ایشالا همیشه ایام حالت دل مثل سر در وبلاگت رنگی رنگی و شاد و رنگی اونم رنگهای شاد باشه ❤❤

۱۹ آبان ۱۸:۵۱ محبوبه شب
@توکا
هندزفری تو گوشمو داشتم موزیک گوش می کردم اونم ازین گوپس گوپسیا
توی پنل و بین ستاره های روشن، ستاره و عنوان پست جولیک بدجور با روانم بازی کرد
این اینجا گوپس گوپس میکرد :|
جولیکم که فقط دو نقطه پرانتز...
شاید باورش سخت باشه ولی اونو خفه کردم و اومدم کامنتا رو خوندم تا بفهمم قضیه از چه قراره : ))))))))

+من برم اون دوغی که یکی از بلاگرا برام تجویز کرده رو بنوشم :|

@جولیک :*
۱۹ آبان ۲۰:۰۳ نسرین ⠀
@شباهنگ
پروژه زنده ماندن دیگه:)
وبلاگ برگشت به حالت پلاکت
۲۰ آبان ۰۸:۳۸ هیـ ‌‌‌ـچ
به به :)
چه یهویی
میگم که ... الان دیگه میشه بیام بگم چقدر از اون قالبت خوشم نمیومد :دی
امیدوارم دیگه هیچ وقت دست به دامن رنگ های تیره برای قالبت نشی :)
واقعا هم دیگه کافیه برای هممون
ورودت به وادی امید رو تبریک عرض می کنم. از ته دل امیدوارم که همیشه حال دلت خوب باشه و چه وبلاگ چه زندگیت رنگی رنگی باشه، رنگ های روشن مثل آبی یواش.
آخیش :)
۲۱ آبان ۰۸:۵۹ دُردانه ‌‌
@همه
تشکر بابت شفاف‌سازیاتون. فکر کردم منظورش اینه که وبلاگ‌نویسی دیگه کافیه :))
۲۴ آبان ۰۷:۰۰ چارلی ‌‌‌
جولیک :))
با دیدن این هدر رنگی‌رنگی خیلی‌خیلی خوشحال شدم!

+ پس شاید حالا بتونم این چیزی که مدتی کنجکاوم کرده بود رو بپرسم، شما یه ماگ فیروزه‌ای داشتین، نداشتین؟ با خودتون بردینش اون‌جا؟ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
پلاکت پیشرفته: https://t.me/commaButBetter
دستچین از بلاگستان
آرشیو دست‌چین
نور خدا
سیاه و سفید
مغازه‌ی خودکشی
عشق، زخمِ عمیقی که هرگز خوب نمی‌شه...
رقص ناامیدی
آب جاری
If Social Media Hosted a Party
کادر درمان
دوستت دارم پس به تو آسیب میزنم
تماشاگر
باز و بسته کردنِ یک در
پینوکیو
People help the people
رنج «سکوت» : اقلیت بودن
تگ ها
بایگانی
پیشنهاد وبلاگ
رویاهای کنسرو شده
روزهای زندگی یک مسافر
نیکولا
پرسپکتیو
حبه انگور
اعترافات یک درخت
میلیونر زاغه نشین
از چشم ها بخوانیم
درامافون
جیغ صورتی
خودکار بیک
خیالِ واژه
در گلوی من ابرِ کوچکی‌ست
هذیانات
کافه کافکا
برای هیولای زیر تختم
پنجره می چکد
در من نهفته گویا، یک دایناسور خوب!
زلال؛ مثل چشمه، مثل اشک
آشتی با دیونیسوس
دامنِ گلدارِ اسپی
همیشه تنها
کوچ
بوسیدن پای اژدها
هویج بنفش
حمیدوو برگ بیدوو
اوایل کوچک بود
آراز غلامی
Meet me in Montauk
یادداشت های یک دختر ترشیده
Mahsa's moving castle
تویی پایان ویرانی
قالب: عرفان و جولیک بیان :|